26 Ağustos 2015 Çarşamba

4,5 G Üzerine

O günlerde staj yapıyorum bu havanın 90 derecelerde seyrettiği yaz günlerinde.Okul aylarımı, yıllarımı çalmadığı yetmemiş gibi bir de canım yaz tatilimin de amına goymuş. O günlerde yaşadığım bir olay  sinirlerim iyice zıplayıverdi vallahi.

Şirkette Hollandalı bir stajyer çocuk vardı. "Hollanda'dan niye buraya gelmiş? ne sikime zoru vardı da burada staj yapıyo?" dediğinizi duyar gibi oluyorum aynılarını ben de ona sordum "farklı bir staj olsun dedim" tarzı bir şeyler zırvaladı. Hay farklılık arkadaşına sokayım senin de arkadaş. Gelip Pendik tersanede staj yapmak da nedir, git orda bi yerde cillop gibi karılarla esrar marihuana tüttürerek Manş denizi'ne karşı yapsana stajını. Neyse ya ne sikim yersen ya amına goyayım saptık iyice konudan, anlatacaklarım bunlar değil elbette.

Bu arkadaşımızla oturuyoruz, Samsung telefonu çıkardım masanın üstüne koydum, sikik de bir telefon. Çocuk "4g'li mi bu?" dedi. "Bıyır" dedim. "Samsung yeni bi 4g bir telefon çıkarmış çok ucuz ve gösterişsizmiş görmemiştim bu mu o?" dedi. " Ne diysın olim sen daha 3g yeni geldi buraya, ne 4'ü öyle bir şey mi var?" dedim. Çocuk şok geçirdi yüzündeki ifade ilk kez yarrak gören ergen kız gibi bir hal aldı. "Artislik yapma Osmanlı tokatını yersin lan" demedim, diyemedim. "Biz böyleyiz abi bi sik üretmediğimizden her teknoloji bize sonra geliyor." diyip, boynumu bükmekle yetindim.
Şimdi araştırdım da 2002'de başlamış 3g, 2002'de! bize dünyanın en büyük teknolojisi gibi nasıl da sunmuşlardı bunu, beynimiz sikilmekten harap oldu be yapılan propogandadan. 2006'da 4g denemeleri başlamış 2009'da bu teknolojiye geçmiş bazı ülkeler. bizimkiler de hala 4G'ye geçecez diye   övünedursun, 4g'de yetmez bize 4,5 G 'ye geçiyoruz Avrupa daha 3G'de amk diyen beyinsizler ortalarda dolaşsın...
Komple beyin damarlarımızı sikiyim ben bizim be. Adam bana "do you live in moon? ahahaha". diye espri bile yapmıştı, ezişe gel amına goyayım.  Vay arkadaş ne iğrenç bir şeymiş hiçbir sik üretmeden her şeyi dışardan ithal etmeyi beklemek ve bunu tüm toplumca içselleştirip, benimseyip, kabul etmek. ama yok ya Türk milleti çalışkan, zeki, akıl fışkıran bir milletmiş; Türklük onur, gurur, haysiyet, şeref kaynağıymış falan öyle dedi bir abim bana. Bayrağıma sarılıp uyuyayım bari, belki uykumda bir şeyler üretip, vatanıma milletime faydalı, vatansever bir genç olabilirim. Camıma da bir bayrak asayım tabi o da olmazsa olmaz.


2 yorum:

  1. Selam ben Ufuk yalnız yaşayan bayanlar ve evli çiftler içinizdeki gizli kalmış duygularımızı herşeyin gizli kalacağı saygı ve sevgi çerçevesinde bi birliktelik yaşamak isterseniz arayın beni beraber yaşayalım zevkin doruklarına çıkalım 542. 321. 16. 25

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil