3 Ocak 2014 Cuma

Askerlik Üzerine-1

28 yaşıma askerde girdim. Mersin'de istihbarat alayı, nam-ı diğer zehirli alay. Vücudu dövmeli, jiletli kişilerin toplanma yeri. Oz'daki karakterlerin paralel evrendeki karşılıkları. benim gibi ihtiyarları da buraya göndermişler. Bölükte 40 kişiyiz, tek kısa dönem benim. Tobias Beecher gibi hissediyorum kendimi. Eğitimli, hayatın zorluklarıyla pek karşılaşmamış, çıtkırıldım bir tip. İlk günlerde tanışma faslı başlar, bölüğün ağır abileri gelip kendilerini tanıttılar, kabus o zaman başladı...




Barzani: Komutanlar dahil herkes bu ismi kullanırdı. İran sınırında mazot kaçakçılığı yapmış senelerce. İran askerleri tarafından vurulmuş. Kurşun götünden girip karnından çıkmış. Öldü diye hastaneye kaldırılmış, yaşadıklarını anlattı uzun uzun. Korktum, anlattıkça daha çok korktum, cebini dışarı çıkartıp tut bunu artık benimsin, dese kabul edeceğim, o kadar çok korkmuştum. Adamı kurşun öldürmemiş, ben ne yapabilirim ki. 



Hırsız Recep: Her cümlesine, "biliyyysennn" diye başlardı. Bildiğin hırsız, mapuslarda yatmış. 12 yaşında başlamış hırsızlığa. Hırsızlıktan arta kalan zamanlarda jilet atmış,bileklerinden göbeğine kadar kesmediği yer kalmamış. Bu da uzun uzun anlattı. 15 yaşında bir çocuğu verin elime, bir numaralı hırsız yaparım, pratikte o kadar bilgiliyim, sağ olsun mesleğin tüm detaylarını öğretti. Peki şimdiye kadar kaç tane eve girdin, ne kadar hırsızlık yaptın, diye sordum,biliyyysenn abi o kafan var ya, eee var, o kafanın üzerindeki saçlar var yaa, (biraz seyrekleşti ancak idare ediyoruz) eee, işte onların sayısından daha fazladır, yeminle abi, dedi. Bursa'da evi soyulmuş, faili yakalanmamış bir olay varsa, bilgilerini veririm, kesin bizim Recep'tir. Bizim bölükte onlarca hırsızlık olayı oldu. Adamın birinin 1 haftadan beri hiç yıkamadan giydiği kirli çoraplar bile çalındı.Benim hiçbir şeyimi çalmadı,neden çalsın ki, ne istediyse hemen verdim. 5 lira isterdi 10 lira verirdim; sigara isterdi, kulak arakası bile verirdim. "Biliyyysenn abi senden aldığım hiçbir şeyin tadı tuzu yok" derdi. Emek harcamadan, mesleğini icra etmeden aldığı içinmiş. Adamdaki felsefeye bak amk. 

Tatar Hasan: çakma "Tatar Ramazan". Bu çocuğu zamanla tanıdım,bölükteki en tehlikeli kişi. 3 sene hapis yatmış. amcasının oğlunu bıçaklamış tam kalbinden, ölmemiş çocuk. Onun bölgesinde esrar sattığı için kapışmışlar. 3 aya yakın askerliği uzamıştı çeşitli cezalardan. Nizamiyede görevliyim, çarşı izninden gelenleri bekliyorum, en son Hasan geldi, kafa güzel, hem atmış hem içmiş. Nöbetçi binbaşı görünce, tutanak tutun, dedi. Sen misin diyen, çıkarttı jileti, kollarından başladı, göğsüne, oradan boynuna kadar her yerini doğradı. Binbaşı bağırıyor; yapma evladım, yeter yapma, diye. "Evladının amına koyayım, benim askerliğim bir gün uzarsa öldürürüm kendimi", diye böğürüyor. Aldık götürdük revire, her yerini sardılar adamın,ceza da almadı.

Harun: "Götçü Harun" derlerdi. Dini imanı seks. çirkinmiş, topalmış, 200 kiloymuş fark etmez, delik olsun yeter. Chris Keller- T-Bag karışımı bir şey,tek yaptığı şey vücut geliştirmek. Birliğe yeni katılan, sessiz parlak çocuklara asılırdı. "Abim yaşımda olmasan sana da yan gözle bakardım" dedi bir gün. Mealen; "sessiz sakin, söz geçirebileceğim olsan listedesin, sana da kayarım"demek istiyor.

Cemaat Grubu: 5-6 kişiler, dünya görüşlerimiz, yaşam tarzlarımız farklı olsa bile, birlikteki en zararsız kişilerdi. Kimseye karışmazlardı, başlarında Mehmet adında bir imam vardı. Melek gibi çocuk, keşke bir fotoğrafı olsaydı, görünce anlardınız Kareem Said'e ne kadar benzediğini. Selamın aleyküm brother....

Neyse çok şükür kazasız, belasız, kestaneyi çizdirmeden bitirdik askerliği de.

1 yorum:

  1. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil