1 Kasım 2011 Salı

Eflak-Boğdan

Aç  bak tarih kitaplarına. (Hadi ben bekliyorum kap oradan bi lise 2 tarih, gel hemen) Eflak ve Boğdan'ın hali, bakkalların ''bozuk para yok onun yerine sakız vereyim'' tümcesindeki sakız'dan pek hallicedir.
Bozuk para yerine verilen sakız kaderi yaşamıştır bu Eflak ve Boğdan tarih boyunca. O bölgede kim savaş yapıp kazandıysa, yeni gelinin sike sarıldığı gibi ilk Eflak ve Boğdan'a sarılmış, ilk o toprakları istemiştir.
Gören de Eflak ve boğdan'ı müthiş stratejik bir yerde sanır amına koyim. Deniz desen yok, toprak desen verimli değil, ne ipek yolu ne baharat yolu ne başka sik geçer. Daha ne diye hemen savaş galibi ülkeler çıkıp ''ilk o Eflak ve Boğdan'ı biz bi alalım da hacı, sonrasına bakarız artık'' demişler, akıl sır ermiyor.

Bu kadar basiretsiz, ipe sapa gelmez, elde durmaz, cenabet bir ülkeyi; ben şahzade ya da prens olsam, ayrılırken sevgilimle yapacağımız anlaşmaya koyardım bir madde ve siktir ederdim hem sevgiliyi hem de ülkeyi.

Orada eski sevgilim iç işlerinde bağımsız, dış işlerinde ise bana bağlı olarak özerk özerk kafa sikerdi. Misler gibi. 1700'lerde doğmalıymışım ben. 2000'lerde bir bok yok. Eflak ve Boğdan gibi ülke de yok zaten. Sırf bu yüzden 20. ve 21. yüzyıllar hep traş geldi şahsıma,ısınamadım.

1 yorum:

  1. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil