11 Kasım 2011 Cuma

+18 İtiraf

Adım Tahsin Yolbeyli, 23 yaşındayım...

Bu yaz tatlilinde komşumuz Ayfer ablayla yaşadığım macerayı sizinle paylaşmak istiyorum... Ayfer abla iki yıl önce kocasıyla birlikte apartmanımıza taşınmıştı... Ve ben, o günden beri onun için çıldırıyordum... Ayfer abla 32 yaşında 1.65 boylarında beyaz tenli enfes bir kadındı...

Kocası Ümran abi 39 yaşında 1.85 boyunda atletik yapılı, yanık tenli, nefis bir adamdı... Ama konumuz o değil, konumuz Ayfer abla...


Ayfer abla sürekli giydiği askılı bluz ve mini etekle aklımı başımdan alıyordu. Bir gün dayanamayıp kendisine açıldım...

-Ayfer abla sürekli niye aynı şeyleri giyiyon? İnsan kokar yav...

-Yıkıyoruz herhalde...

Aradan günler geçti... O gün başıma geleceklerden habersiz, semtimizin bakkalı İsmet abiyle sohbet ediyordum... İsmet abi 43 yaşında 1.50 boylarında buğday tenli, buğday gibi bi adamdı...Oldukça atletik bi gülümsemesi vardı... Konumuz Ayfer abla olduğu için onu da es geçiyoruz...

Ben bakkaldayken içeri Ayfer abla girdi...Üzerinde vücut hatlarını belli eden bir tişört vardı... Nereye gittiğini sorunca köpeği Muffy'yi gezmeye çıkarttığını söyledi...

Muffy 1,5 yaşında, 40-45 santim boylarında enfes bir köpekti... İpek gibi tüyleri... Amaan,Ayfer ablaya geçiyorum...

Ayfer abla beş on dakika Muffy'ye göz kulak olabilir miyim diye sordu. Hemen kabul ettim tabi... Eğilip köpeğinin tasmasını takarken gözlerime inanamadım... Sütyen giymemişti!!!

Aklımı kaybedecek gibi oldum... Elim ayağım birbirine dolanmıştı... Sonra Ayfer abla Muffy'yi bırakıp gitti... O gidince hayvan huysuzlandı... Havlamaya başladı... sakinleştireyim diye kucağıma alınca gözlerime inanamadım... sütyen giymemişti!!!

Hemen İsmet abiyi kontrol ettim. o da sütyen giymemişti!!! Peki kimdi bu sütyeni giyen?!... Tanrım yoksa...

Aman Allahım ben giymiştim! hem de yan dükkadnan,tuhafieci Erhan'dan çarptığımı  giymiştim!

Tuhafiyeci Erhan 1.75 boylarında, kumral... lan ben bu sütyeni nasıl giydim lan?!.

Hemen sütyeni çıkarıp Muffy'ye taktım. Muffy çıkarıp, İsmet abiye attı... İsmet abi de dolgun kalçalarını sergileyerek sütyeni tezgahın altına sakladı...

O esnada Ayfer abla içeri girdi!.. Üzerinde vücut hatlarını gösteren bi gömlek vardı... Hani tişört vardı, gömleği ne zaman giydin diye sorduk... Tuhafiyeci Erhan'a uğradım ondan aldım dedi...

Tuhafiyeci erhan 1.75 boylarında, kumral. Bi dakka noluyo lan orda? vay şerefsizler!!

-Git lan! git!..

İşte böyle.. Artık Muffy, ben ve İsmet abi her gün buluşup sevişiyoruz...Hayat bizim için çok daha renkli oldu...

                                                                                                                     yiğit özgür uykusuz dergisi

10 yorum:

  1. BEN ANKARADAN KENAN ANKARALI BAYANLAR ARAYIN TANIŞALIM GİZLİ KALMIŞ İÇİNİZİ KIPIR KIPIR EDEN DUYGULARINIZI KONUŞUP SİZİ MUTLU EDİYİM.0546 860 70 95

    YanıtlaSil
  2. Selam ben Ufuk yalnız yaşayan bayanlar ve evli çiftler içinizdeki gizli kalmış duygularımızı herşeyin gizli kalacağı saygı ve sevgi çerçevesinde bi birliktelik yaşamak isterseniz arayın beni beraber yaşayalım zevkin doruklarına çıkalım 542. 321. 16. 25

    YanıtlaSil
  3. MERHABA, İsmim Çağatay 29 yaşındayım. İstanbul'da yaşıyorum.
    Birbirimizi anlayacak vakit buldukça hoş sohbet edeceğim neşeli, sempatik, tatlı bir bayan arkadaş ile arkadaşlık etmek istiyorum. Yaşınız önemli değil. Kendinize çok ama çok iyi bakın. Hoşçakalin. ( 0554 139 89 92 )

    YanıtlaSil
  4. Slm murat izmirli olgun yaşıyla kendiyle barışık kendine guvenen ne istedigini bilen jgolo arayan izmirli olgun bayanlar skp adresim murat 666355sadece izmirli olgun bayanlar saygilar gizlilik esas olarak alınacak skp murat 666355

    YanıtlaSil
  5. Mrhb ben turan kayseriden 174 boyundayim 35 yas 70 kilodayim sakin karsi tarafi daima anlayan biriyimdir kendime her konuda her bakimdan oldukca guveniyorum oncelikle arkadasliktaki amacin cok onemli oldugunu dusunuyorum her turlu arkadasligada acik oldugumu belirtmek isterim acik soxlu ne istedigini bilen ozgur kayseri nevsehir yozgat civari bir bayanla tanisma gorusmek isterim saygilar irtibat 05523367078

    YanıtlaSil
  6. Ben izmirli murat 5394423307

    YanıtlaSil
  7. Sivas zara ilcesi den Osman dul yanliz bayanlar arayin konusalim istersen bulusuruz ateşli bayanlar ateşinizi sondureli arayin numaram 05316781672

    YanıtlaSil
  8. Mrhb ben turan kayseriden 175 boyundayim 35 yas 70 kilodayim karsi tarafi daima anlayan biriyimdir kendime her konuda her bakimdan oldukca guveniyorum oncelikle arkadasliktaki amac her ne olursa olsun yalansız dürüst samimi olsun hassasiyetlerinizi kesinlikle anlayan biriyimdir her turlu arkadasligada acik biriyim acik soxlu ne istedigini bilen ozgur kayseri nevsehir civari bir bayanla tanismak gorusmek isterim güven karşı taraf için her ne kadar onemliyse benim icinde bir o kadar önemlidir 05523367078

    YanıtlaSil
  9. merhaba ben istanbuldan metehan yaş 37 boy 173 kilo 72 diksiyonu düzgün sempatik kadın ruhundan anlayan sex konusunda oldukça deneyimli ve kendini geliştirmiş tanıdıgınıza mutlaka memnun olacagınız biriyimlütfen 20 yaş üzeri ve ne istedigini bilen BAYANLAR arasın 5*3*9*5*6*7*3*6*4*0.
    not . sanal kesinlikle yapmıyorum tanıştıktan sonra reel en sadık sırdaşınız olarak tabi

    YanıtlaSil
  10. Merhaba ben taner istanbuldan varmi evli esini anlatacak sohbet edecek tekim cifte tecrubem var 05458622275

    YanıtlaSil